من یه دخترم لج کنم یه دنیا حریفم نیس (جون تو)








مــــــــــــــــــن یه‍ دخی با قلــــــــــ✖✖ــــــــــــب یخی ام

باشــــــــــــــــــــــــــه من لاشـــــــــ¡¡¡!!!ــــــــــــی ولــــــــــــــ آخ آخ ــــــــــــی آرزو بــــــــــه دلتـــــــــ مــــــیزارم یه‍ بار دیگه‍ بــــــــــــــــــــــــــام باشـــــــــــــیـــــــــــ

 

 

 

گاهی' دلت میخواد همه بغضهات از توی نگاهت خونده بشن...
میدونی که جسارت گفتن کلمه ها رو نداری...
اما یه نگاه گنگ تحویل میگیری یا جمله ای مثل: چیزی شده؟؟!!!
اونجاست که بغضت رو با لیوان سکوت سر میکشی و با

 لبخندی سرد میگی: نه،هیچی

جــدا کننــده متـن

בﺭב בﺍﺭב
פﻗﺘ 
ــــے ﺳﺎﻋــ ﺖ ﻫﺎ ﻣﻴלּَــﺸﻴלּَــــــے
פ
ﺑـــﻪ ﺣــﺮﻑ ﻫﺎﻳ ــــے ڪﻪ ﻫﻴــــﭻ פﻗﺖ
ﻗــﺮﺍﺭ לּَــﻴﺴﺖ 
ﺑﮕפﻳـــــے
ــڪ ـــےڪــלּَــــــــے

جــدا کننــده متـن

چشم از قلب❤ شکایت کرد و گفت:

تو چرا عاشق می شوی و من باید اشک بریزم؟

قلب❤ گفت:

تو چرا نگاه می کنی تا من درد بکشم!؟

جــدا کننــده متـن

هــِـــی دُنـیــــــــــــ‌آ★ 


نـــــــــآمَردَم اَگِـ‌ه بـآ صِـ‌دآی خـَنـدَم نـَرَقـصـوْنـَمـِتْ 

جــدا کننــده متـن

بدخـــواه کـہ زیـــــاده
ولــی مــــــــــا بــزرگـــــواریـــم
با یہ لبــخنـــــد
کفـرشـــــونو در میـــــاریــــم

جــدا کننــده متـن

به بعضیا باید گفت:
این قدر کلاس میذاری، زنگ تفریحم داری؟

جــدا کننــده متـن

به بعضیام باس بگی به شخصیتت
تافت بزن بلکه یه کم ثابت بشه!

جــدا کننــده متـن

بعضــــــے اتفـــــاق هاے خوب

اפלּَـــقـــבر בیر مـــــے افتــלּَـــن 

ڪه بایــב رפ به آسمـــפن ڪرב 

פ گفـــت : פقتــ ـش گذشـــ ـت 

مـــــال خـــــפدت...!



نظرات شما عزیزان:

HOSEIN
ساعت16:12---26 بهمن 1394
من یه سوال بپرسم ؟ خب میپرسم > شما این همه عکس ها رو از کجا اوردی من همه جا رو دنبالشون گشتم ولی پیدا نکردم ولی وبت واقعا عالیه
پاسخ:واقعا؟خخخ ممنون


mehrshad
ساعت16:11---3 بهمن 1394
حفظ شدم بوخودا
تویی یه دختر
منم یه انتر
توی خیلی شاخ
منم خیلی گاگولم
تو خیلی توپی
من چیزی نیستم...
انتقادی نیستا ولی همچین ...
پاسخ: هر چی گفتی درست بود په راه تو بگیر برو گلم اینجا باشی له میشی انتر خان;-)


سپیدگل
ساعت20:33---7 دی 1394
عالیه

S-A
ساعت20:20---7 دی 1394
وگ قشنگی داری گلم
در ضمــــــن خیلی خوش سلیقه ای
موفق باشی عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 7 دی 1394ساعت 19:26 توسط T.T.M1380|



      قالب ساز آنلاین